[share-ebook]Antipsychotics Dangerous for Elderly With Dementia Antipsychotika gefährlich für ältere Menschen mit Demenz


<< Buy This Book on Amazon >> Bookmark and Share

Antipsychotics Dangerous for Elderly With Dementia


Study finds those on drugs more likely to wind up in hospital or die
By Amanda Gardner
HealthDay Reporter

MONDAY, May 26 (HealthDay News) -- Elderly people with dementia who are given antipsychotics, even for a very short period of time, are more likely to end up in the hospital or even die, new research shows.

However, the problems underlying the need for such medications, behavioral problems such as aggression and agitation, are very real, and the alternatives to antipsychotics are limited, the researchers added.

"A misreading of the findings would be we don't need to do something for these nursing home residents," said study author Dr. Gary J. Kennedy, head of geriatric psychiatry for Montefiore Medical Center in New York City.

Many experts feel behavioral interventions should be tried first and antipsychotics used as a last resort, "when the behavior or the psychiatric symptoms are really out of control and causing complete distress not only for the person suffering from Alzheimer's, but for caregivers all around them," said Maria Carrillo, director of Medical and scientific affairs at the Alzheimer's Association in Chicago. "It's important to work these things out with the physician and, of course, do follow-up very closely together, so you can make sure these antipsychotics are having the effect you want and, if not, discontinue them immediately."

The findings were published in the May 26 issue of the Archives of Internal Medicine.

Antipsychotic drugs are commonly used to treat some of the behavioral complications of dementia, including delirium.

Newer antipsychotic medications such as Zyprexa (olanzapine) and Risperdal (risperidone) have been available for about a decade and have largely replaced their older counterparts.

Researchers from the Institute for Clinical Evaluative Sciences in Ontario, Canada, compared 20,682 older adults with dementia living in the community with 20,559 older adults with dementia living in a nursing home between April 1, 1997, and March 31, 2004.

Each group was divided into three subgroups: those not receiving any antipsychotics, those taking newer antipsychotics, and those taking older antipsychotics such as Haldol (haloperidol).

According to information gleaned from medical records, community-dwelling adults who had recently received a prescription for a newer antipsychotic medication were 3.2 times more likely than individuals who had received no antipsychotic therapy to be hospitalized or to die during 30 days of follow-up.

Those who received older antipsychotic therapy were 3.8 times more likely to have such an event, relative to their peers who had received no antipsychotic therapy.

A similar pattern, albeit less dramatic, emerged in the nursing home group. Individuals taking older antipsychotics were 2.4 times more likely to be hospitalized or die, while those taking newer drugs were 1.9 times more likely to die or be hospitalized during the 30 days of follow-up.

The study does, however, have its limitations. "It's a carefully done study," Kennedy said. "One flaw is that the [participants] weren't randomly administered antipsychotics. There was some reason they were given an antipsychotic, such as aggression or agitation. It may have been done if they were recently admitted to the nursing home as part of the adjustment process.

Indeed, the authors acknowledged that about 17 percent of patients entering nursing homes start taking an antipsychotic within 100 days.

"For any of us, moving is like being sick. It takes a while to recover," Kennedy said. "We need other sets of interventions besides medications. What that implies is more staffing and better training for staff, and that may not be a whole lot more expensive than medicines."

Antipsychotika gefährlich für ältere Menschen mit Demenz

Studie stellt fest, die über Drogen eher zum Abschluss im Krankenhaus oder sterben
Von Amanda Gardner
HealthDay Reporter
 
MONTAG, 26. Mai (HealthDay News) - Ältere Menschen mit Demenz, sind Antipsychotika, auch für einen sehr kurzen Zeitraum, ist die Wahrscheinlichkeit höher, um schließlich im Krankenhaus oder gar sterben, neue Forschungen zeigen.

Allerdings sind die zugrunde liegenden Probleme der Notwendigkeit einer solchen Medikamenten, Verhaltens-Probleme wie Aggression und Agitation, sind sehr real, und die Alternativen zu Antipsychotika sind begrenzt, die Forscher hinzugefügt.

"Eine der falschen Feststellungen wäre wir nicht brauchen, etwas zu tun für diese Pflegeheim Einwohner", sagte Studie Autor Dr. Gary J. Kennedy, Leiter der geriatrischen Psychiatrie für Montefiore Medical Center in New York City.

Viele Experten glauben Verhaltens-Interventionen sollte versucht werden, erste und Antipsychotika als letztes Mittel, "wenn das Verhalten oder die psychiatrischen Symptome sind wirklich außer Kontrolle und verursacht komplette Seenot nicht nur für die Person leiden unter der Alzheimer-, sondern auch für pflegende alle um sie herum, ", Sagte Maria Carrillo, Direktor der medizinischen und wissenschaftlichen Angelegenheiten in der Alzheimer's Association in Chicago. "Es ist wichtig, diese Dinge mit dem Arzt und natürlich auch tun, Follow-up sehr eng zusammen, so können Sie sicherstellen, dass diese Antipsychotika sind, die bewirken, Sie wollen, und wenn nicht, setzen Sie sie sofort."

Die Ergebnisse wurden veröffentlicht in der Mai 26 Ausgabe der Archives of Internal Medicine.

Antipsychotischen Medikamente werden häufig zur Behandlung von einigen der Behavioral Komplikationen der Demenz, einschließlich Delirium.

Neuere antipsychotischen Medikamenten wie Zyprexa (Olanzapin) und Risperdal (Risperidon) wurden für über ein Jahrzehnt und haben weitgehend ersetzt ihre älteren Kollegen.

Forscher vom Institut für Klinische Evaluative Sciences in Ontario, Kanada, im Vergleich 20682 älteren Erwachsenen mit Demenz leben in der Gemeinde mit 20559 älteren Erwachsenen mit Demenz leben in einem Pflegeheim zwischen dem 1. April 1997 und 31. März 2004.

Jede Gruppe wurde in drei Untergruppen eingeteilt: diejenigen, die nicht zu erhalten Antipsychotika, wobei die neuere Antipsychotika, und diejenigen, die älteren Antipsychotika wie Haldol (Haloperidol).

Nach gewonnenen Informationen aus der medizinischen Aufzeichnungen, Gemeinde-Wohnung Erwachsenen, hatte kürzlich ein Rezept für eine neuere antipsychotischen Medikamenten wurden 3,2 mal häufiger als Individuen, erhalten hatte keine antipsychotischen Therapie hospitalisiert zu werden oder zu sterben, während 30 Tagen nach der Follow-up.

Diejenigen, erhielt älteren antipsychotischen Therapie waren 3,8 mal häufiger über eine solche Veranstaltung, im Vergleich zu ihren Kollegen hatte, erhielt keine antipsychotischen Therapie.

Ein ähnliches Muster, wenn auch weniger dramatisch, entstand in den Pflegeheim-Gruppe. Einzelpersonen, die älteren Antipsychotika wurden 2,4 mal häufiger hospitalisiert werden oder sterben, während diejenigen, die neuere Medikamente wurden 1,9 mal häufiger zu sterben oder hospitalisiert werden, während der 30 Tage des Follow-up.

Die Studie hat jedoch seine Grenzen haben. "Es ist eine sorgfältig Studie getan", sagte Kennedy. "Ein Fehler ist, dass die [Beteiligte] waren nicht zufällig verabreicht Antipsychotika. Es wurde aus irgendeinem Grund sie erhielten antipsychotische, wie zum Beispiel Aggression oder Agitation. Es wurde eventuell tun, wenn sie zugelassen wurden vor kurzem zum Pflegeheim als Teil des Anpassungsprozess.

Denn die Autoren anerkannt, dass etwa 17 Prozent der Patienten in Pflegeheimen beginnen, ein antipsychotischen innerhalb von 100 Tagen.

"Für jeden von uns, bewegte sich so, als sei man krank. Es dauert eine Weile zu erholen", sagte Kennedy. "Wir brauchen andere Arten von Interventionen neben Medikamenten. Was das bedeutet, ist mehr Personal und bessere Ausbildung des Personals, und das darf nicht eine ganze Menge teurer als Arzneimittel."





Download links for : << Probiotics Help Adult Weight Loss After Bariatric Surgery Probiotika Hilfe Adult Gewichtsverlust nach Bariatric Surgery >>
"Antipsychotics Dangerous for Elderly With Dementia Antipsychotika gefährlich für ältere Menschen mit Demenz"


How to Download
You may need eMule or Bittorrent to download ebook torrents or emule links.

Report Dead Link
Please leave a comment to report dead links, so that someone else may update new links.


Search More...

[share-ebook]Antipsychotics Dangerous for Elderly With Dementia Antipsychotika gefährlich für ältere Menschen mit Demenz

Google
 

Related Books


Books related to :

<< Probiotics Help Adult Weight Loss After Bariatric Surgery Probiotika Hilfe Adult Gewichtsverlust nach Bariatric Surgery

Study IDs Gene for Late-Onset Alzheimer's Studieren-IDs Gen für Late-Onset Alzheimer - >>


The New York Times rss

  1. Science Chemical - [1723] - EBOOKS
  2. Science Biological - [2122] - EBOOKS
  3. Science Medicine - [3838] - EBOOKS
  4. Nanotechnology - [289] - EBOOKS
  5. Science Project - [385] - EBOOKS
  6. Medical-science - [285] - EBOOKS
  7. Biochemical - [251] - EBOOKS
  8. Chemistry - [2763] - EBOOKS
  9. Science engineering - [400] - EBOOKS
  10. Material - [458] - EBOOKS
  11. Economy - [48] - EBOOKS
  12. Health - [30] - EBOOKS
  13. Pharmaceutical - [68] - EBOOKS
  14. Polytechnic-Electron - [1056]
  15. Quantum - [28] - EBOOKS
  16. Mathematics - [89]
  17. Matlab - [88]
  18. Material - [36] - EBOOKS
  19. CivilEngineering - (168)
  20. Biochemical Medicine - (2268)
  21. Biotechnology & Pharmaceuticals - (266] - EBOOKS

    Antipsychotics Dangerous for Elderly With Dementia Antipsychotika gefährlich für ältere Menschen mit Demenz

    Antipsychotics Dangerous for Elderly With Dementia


    Study finds those on drugs more likely to wind up in hospital or die
    By Amanda Gardner
    HealthDay Reporter

    MONDAY, May 26 (HealthDay News) -- Elderly people with dementia who are given antipsychotics, even for a very short period of time, are more likely to end up in the hospital or even die, new research shows.

    However, the problems underlying the need for such medications, behavioral problems such as aggression and agitation, are very real, and the alternatives to antipsychotics are limited, the researchers added.

    "A misreading of the findings would be we don't need to do something for these nursing home residents," said study author Dr. Gary J. Kennedy, head of geriatric psychiatry for Montefiore Medical Center in New York City.

    Many experts feel behavioral interventions should be tried first and antipsychotics used as a last resort, "when the behavior or the psychiatric symptoms are really out of control and causing complete distress not only for the person suffering from Alzheimer's, but for caregivers all around them," said Maria Carrillo, director of Medical and scientific affairs at the Alzheimer's Association in Chicago. "It's important to work these things out with the physician and, of course, do follow-up very closely together, so you can make sure these antipsychotics are having the effect you want and, if not, discontinue them immediately."

    The findings were published in the May 26 issue of the Archives of Internal Medicine.

    Antipsychotic drugs are commonly used to treat some of the behavioral complications of dementia, including delirium.

    Newer antipsychotic medications such as Zyprexa (olanzapine) and Risperdal (risperidone) have been available for about a decade and have largely replaced their older counterparts.

    Researchers from the Institute for Clinical Evaluative Sciences in Ontario, Canada, compared 20,682 older adults with dementia living in the community with 20,559 older adults with dementia living in a nursing home between April 1, 1997, and March 31, 2004.

    Each group was divided into three subgroups: those not receiving any antipsychotics, those taking newer antipsychotics, and those taking older antipsychotics such as Haldol (haloperidol).

    According to information gleaned from medical records, community-dwelling adults who had recently received a prescription for a newer antipsychotic medication were 3.2 times more likely than individuals who had received no antipsychotic therapy to be hospitalized or to die during 30 days of follow-up.

    Those who received older antipsychotic therapy were 3.8 times more likely to have such an event, relative to their peers who had received no antipsychotic therapy.

    A similar pattern, albeit less dramatic, emerged in the nursing home group. Individuals taking older antipsychotics were 2.4 times more likely to be hospitalized or die, while those taking newer drugs were 1.9 times more likely to die or be hospitalized during the 30 days of follow-up.

    The study does, however, have its limitations. "It's a carefully done study," Kennedy said. "One flaw is that the [participants] weren't randomly administered antipsychotics. There was some reason they were given an antipsychotic, such as aggression or agitation. It may have been done if they were recently admitted to the nursing home as part of the adjustment process.

    Indeed, the authors acknowledged that about 17 percent of patients entering nursing homes start taking an antipsychotic within 100 days.

    "For any of us, moving is like being sick. It takes a while to recover," Kennedy said. "We need other sets of interventions besides medications. What that implies is more staffing and better training for staff, and that may not be a whole lot more expensive than medicines."

    Antipsychotika gefährlich für ältere Menschen mit Demenz

    Studie stellt fest, die über Drogen eher zum Abschluss im Krankenhaus oder sterben
    Von Amanda Gardner
    HealthDay Reporter
     
    MONTAG, 26. Mai (HealthDay News) - Ältere Menschen mit Demenz, sind Antipsychotika, auch für einen sehr kurzen Zeitraum, ist die Wahrscheinlichkeit höher, um schließlich im Krankenhaus oder gar sterben, neue Forschungen zeigen.

    Allerdings sind die zugrunde liegenden Probleme der Notwendigkeit einer solchen Medikamenten, Verhaltens-Probleme wie Aggression und Agitation, sind sehr real, und die Alternativen zu Antipsychotika sind begrenzt, die Forscher hinzugefügt.

    "Eine der falschen Feststellungen wäre wir nicht brauchen, etwas zu tun für diese Pflegeheim Einwohner", sagte Studie Autor Dr. Gary J. Kennedy, Leiter der geriatrischen Psychiatrie für Montefiore Medical Center in New York City.

    Viele Experten glauben Verhaltens-Interventionen sollte versucht werden, erste und Antipsychotika als letztes Mittel, "wenn das Verhalten oder die psychiatrischen Symptome sind wirklich außer Kontrolle und verursacht komplette Seenot nicht nur für die Person leiden unter der Alzheimer-, sondern auch für pflegende alle um sie herum, ", Sagte Maria Carrillo, Direktor der medizinischen und wissenschaftlichen Angelegenheiten in der Alzheimer's Association in Chicago. "Es ist wichtig, diese Dinge mit dem Arzt und natürlich auch tun, Follow-up sehr eng zusammen, so können Sie sicherstellen, dass diese Antipsychotika sind, die bewirken, Sie wollen, und wenn nicht, setzen Sie sie sofort."

    Die Ergebnisse wurden veröffentlicht in der Mai 26 Ausgabe der Archives of Internal Medicine.

    Antipsychotischen Medikamente werden häufig zur Behandlung von einigen der Behavioral Komplikationen der Demenz, einschließlich Delirium.

    Neuere antipsychotischen Medikamenten wie Zyprexa (Olanzapin) und Risperdal (Risperidon) wurden für über ein Jahrzehnt und haben weitgehend ersetzt ihre älteren Kollegen.

    Forscher vom Institut für Klinische Evaluative Sciences in Ontario, Kanada, im Vergleich 20682 älteren Erwachsenen mit Demenz leben in der Gemeinde mit 20559 älteren Erwachsenen mit Demenz leben in einem Pflegeheim zwischen dem 1. April 1997 und 31. März 2004.

    Jede Gruppe wurde in drei Untergruppen eingeteilt: diejenigen, die nicht zu erhalten Antipsychotika, wobei die neuere Antipsychotika, und diejenigen, die älteren Antipsychotika wie Haldol (Haloperidol).

    Nach gewonnenen Informationen aus der medizinischen Aufzeichnungen, Gemeinde-Wohnung Erwachsenen, hatte kürzlich ein Rezept für eine neuere antipsychotischen Medikamenten wurden 3,2 mal häufiger als Individuen, erhalten hatte keine antipsychotischen Therapie hospitalisiert zu werden oder zu sterben, während 30 Tagen nach der Follow-up.

    Diejenigen, erhielt älteren antipsychotischen Therapie waren 3,8 mal häufiger über eine solche Veranstaltung, im Vergleich zu ihren Kollegen hatte, erhielt keine antipsychotischen Therapie.

    Ein ähnliches Muster, wenn auch weniger dramatisch, entstand in den Pflegeheim-Gruppe. Einzelpersonen, die älteren Antipsychotika wurden 2,4 mal häufiger hospitalisiert werden oder sterben, während diejenigen, die neuere Medikamente wurden 1,9 mal häufiger zu sterben oder hospitalisiert werden, während der 30 Tage des Follow-up.

    Die Studie hat jedoch seine Grenzen haben. "Es ist eine sorgfältig Studie getan", sagte Kennedy. "Ein Fehler ist, dass die [Beteiligte] waren nicht zufällig verabreicht Antipsychotika. Es wurde aus irgendeinem Grund sie erhielten antipsychotische, wie zum Beispiel Aggression oder Agitation. Es wurde eventuell tun, wenn sie zugelassen wurden vor kurzem zum Pflegeheim als Teil des Anpassungsprozess.

    Denn die Autoren anerkannt, dass etwa 17 Prozent der Patienten in Pflegeheimen beginnen, ein antipsychotischen innerhalb von 100 Tagen.

    "Für jeden von uns, bewegte sich so, als sei man krank. Es dauert eine Weile zu erholen", sagte Kennedy. "Wir brauchen andere Arten von Interventionen neben Medikamenten. Was das bedeutet, ist mehr Personal und bessere Ausbildung des Personals, und das darf nicht eine ganze Menge teurer als Arzneimittel."