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Surgery Best for Narrowing of Spine


Study says it beat nonsurgical care for painful condition that often accompanies aging
By Amanda Gardner
HealthDay Reporter

WEDNESDAY, Feb. 20 (HealthDay News) -- The largest study of its kind concludes that surgery is better than nonsurgical treatments for spinal stenosis, a painful narrowing of the spine that stems from the normal deterioration that accompanies aging.

People who underwent an operation showed more improvement in pain, function, satisfaction and self-rated progress than those who received the typical, nonsurgical care.

But the procedure should not be overused, warned the authors of the study, which is published in the Feb. 21 issue of the New England Journal of Medicine.

"We don't want people to surmise that because this works, all spine surgery is good," said study author Dr. James Weinstein, chairman of the department of orthopedics at Dartmouth Medical School, in Lebanon, N.H. "These people all had very specific physical findings and diagnostic criteria. In these specific cases, this is a good operation. This is not a back pain operation."

Although surgery to correct the condition is common, particularly among those over the age of 65, Weinstein noted there was little objective evidence on the effectiveness of such a procedure.

"Studies have not been done in a way that might be generalizable or usable for the rest of country," Weinstein said.

The study involved two groups of patients: 289 who were randomized to receive surgery or usual nonsurgical care (physical therapy, education or counseling with home exercise instruction, and non-steroidal anti-inflammatory drugs if indicated), and 365 who did not want to be randomized and so were assigned to an "observational" group. In all, 13 clinics in 11 states were involved.

All participants had had at least 12 weeks of symptoms of spinal stenosis, without spondyloisthesis (when a vertebra in the lower part of the spine slips), as confirmed by imaging.

After two years, two-thirds of patients who had been randomly assigned to surgery had actually undergone surgery, while 43 percent of those in the nonsurgical group had also undergone surgery.

Surgery was twice as effective as nonsurgical treatment in addressing symptoms and improving actual function. Some improvements were seen as early as six weeks post-surgery, reaching their peak at six months and continuing for two years.

"I was hoping as a spine surgeon that it really worked, and we found that it did," Weinstein said. "It looks like from our results that surgery is better than non-surgery."

"People who received nonsurgical care did a little better, but not a lot. They pretty much stayed the same," Weinstein said. "Operative patients get a lot better, comparatively."

But there's an argument for both approaches. "One thing I learned is there's still a choice," Weinstein said. "Nobody got worse with or without surgery."

Another expert applauded the research.

"This study confirms what surgeons have felt all along," said Dr. Mark D. Rahm, assistant professor of surgery at Texas A&M Health Science Center College of Medicine. "It points out that people who are symptomatic enough to want to do surgery can feel good about the fact that it will likely improve their overall condition."

Chirurgie Besten ein, um der Wirbelsäule

Studie sagt sie schlagen nonsurgical Fürsorge für schmerzhafte Bedingung, dass oft begleitet alternde
Von Amanda Gardner
HealthDay Reporter
 
MITTWOCH, 20. Februar (HealthDay News) - Die größte Studie ihrer Art dem Schluss, dass die Operation ist besser als nonsurgical Behandlungen für Stenosen, einer schmerzhaften Verengung der Wirbelsäule, ergibt sich aus dem normalen Verschlechterung begleitet das Altern.

Leute, die einen Betrieb zeigte mehr Verbesserung der Schmerzen, Funktion, Zufriedenheit und Selbst-Fortschritte bewertet als jene, erhielt den typischen, nonsurgical Pflege.

Aber die Verfahren sollte nicht überstrapaziert werden, warnten die Autoren der Studie, die im Februar 21 Ausgabe des New England Journal of Medicine.

"Wir wollen nicht, dass Menschen zu vermuten, dass dies funktioniert, weil alle Wirbelsäulenchirurgie ist gut", sagte Studie Autor Dr. James Weinstein, Vorsitzender der Abteilung für Orthopädie am Dartmouth Medical School, im Libanon, NH "Diese Menschen hatten alle sehr besondere physische Befunde und diagnostischen Kriterien. In diesen besonderen Fällen ist dies eine gute Bedienung. Dies ist keine Rückenschmerzen Vorgang. "

Obwohl Chirurgie zur Korrektur der Bedingung ist weit verbreitet, vor allem bei Personen im Alter von 65, Weinstein stellte fest, es gab nur wenig objektive Erkenntnisse über die Wirksamkeit eines solchen Verfahrens.

"Studien wurden nicht in einer Weise geschehen, könnte verallgemeinerbare oder verwendbar für den Rest des Landes", sagte Weinstein.

Die Studie umfasste zwei Gruppen von Patienten: 289, wurden randomisiert und erhielten Chirurgie oder gewöhnlichen nonsurgical Versorgung (Physikalische Therapie, Ausbildung oder Beratung mit hausgemachten Ausübung Anweisung, und nicht-steroidale entzündungshemmende Medikamente, wenn angegeben), 365, und wollte nicht randomisiert werden und so wurden zu einer "beobachtenden"-Gruppe. Insgesamt 13 Kliniken in 11 Staaten beteiligt waren.

Alle Teilnehmer hatten mindestens 12 Wochen Symptome von Stenosen, ohne spondyloisthesis (wenn ein Wirbel im unteren Teil der Wirbelsäule rutscht), bestätigt durch die Bildgebung.

Nach zwei Jahren, zwei Drittel der Patienten, war zufällig zugeordnet Operation unterzogen hatte tatsächlich Chirurgie, während 43 Prozent derjenigen, die sich an der nonsurgical Gruppe hatte auch Operation unterzogen.

Chirurgie war doppelt so wirksam wie nonsurgical Behandlung bei der Behandlung Symptome und die Verbesserung der tatsächlichen Funktion. Einige Verbesserungen wurden bereits sechs Wochen nach der Operation und erreichte ihren Höhepunkt auf sechs Monate und Weiterbildung für zwei Jahre.

"Ich hatte gehofft, als Chirurg der Wirbelsäule, dass es wirklich funktioniert, und wir fanden, sie habe", sagte Weinstein. "Es sieht so aus, dass unsere Ergebnisse der Operation ist besser als nicht-Chirurgie."

"Die Leute, erhielt nonsurgical Pflege haben ein wenig besser, aber nicht sehr. Sie so ziemlich die gleichen geblieben", sagte Weinstein. "Operativen Patienten bekommen viel besser, vergleichsweise."

Aber es ist ein Argument für beide Ansätze. "Eine Sache habe ich gelernt, ist es nach wie vor eine Wahl," sagte Weinstein. "Niemand hat sich verschlechtert, mit oder ohne Operation."

Ein weiterer Experte Beifall der Forschung.

"Diese Studie bestätigt, was Chirurgen gefühlt haben alle zusammen", sagte Dr. Mark D. Rahm, Assistant Professor für Chirurgie an der Texas A & M Health Science Center College of Medicine. "Er weist darauf hin, dass die Menschen, sind symptomatisch genug zu wollen Operation kann ein gutes Gefühl über die Tatsache, dass es wahrscheinlich der Verbesserung ihrer allgemeinen Zustand."





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    WEDNESDAY, Feb. 20 (HealthDay News) -- The largest study of its kind concludes that surgery is better than nonsurgical treatments for spinal stenosis, a painful narrowing of the spine that stems from the normal deterioration that accompanies aging.

    People who underwent an operation showed more improvement in pain, function, satisfaction and self-rated progress than those who received the typical, nonsurgical care.

    But the procedure should not be overused, warned the authors of the study, which is published in the Feb. 21 issue of the New England Journal of Medicine.

    "We don't want people to surmise that because this works, all spine surgery is good," said study author Dr. James Weinstein, chairman of the department of orthopedics at Dartmouth Medical School, in Lebanon, N.H. "These people all had very specific physical findings and diagnostic criteria. In these specific cases, this is a good operation. This is not a back pain operation."

    Although surgery to correct the condition is common, particularly among those over the age of 65, Weinstein noted there was little objective evidence on the effectiveness of such a procedure.

    "Studies have not been done in a way that might be generalizable or usable for the rest of country," Weinstein said.

    The study involved two groups of patients: 289 who were randomized to receive surgery or usual nonsurgical care (physical therapy, education or counseling with home exercise instruction, and non-steroidal anti-inflammatory drugs if indicated), and 365 who did not want to be randomized and so were assigned to an "observational" group. In all, 13 clinics in 11 states were involved.

    All participants had had at least 12 weeks of symptoms of spinal stenosis, without spondyloisthesis (when a vertebra in the lower part of the spine slips), as confirmed by imaging.

    After two years, two-thirds of patients who had been randomly assigned to surgery had actually undergone surgery, while 43 percent of those in the nonsurgical group had also undergone surgery.

    Surgery was twice as effective as nonsurgical treatment in addressing symptoms and improving actual function. Some improvements were seen as early as six weeks post-surgery, reaching their peak at six months and continuing for two years.

    "I was hoping as a spine surgeon that it really worked, and we found that it did," Weinstein said. "It looks like from our results that surgery is better than non-surgery."

    "People who received nonsurgical care did a little better, but not a lot. They pretty much stayed the same," Weinstein said. "Operative patients get a lot better, comparatively."

    But there's an argument for both approaches. "One thing I learned is there's still a choice," Weinstein said. "Nobody got worse with or without surgery."

    Another expert applauded the research.

    "This study confirms what surgeons have felt all along," said Dr. Mark D. Rahm, assistant professor of surgery at Texas A&M Health Science Center College of Medicine. "It points out that people who are symptomatic enough to want to do surgery can feel good about the fact that it will likely improve their overall condition."

    Chirurgie Besten ein, um der Wirbelsäule

    Studie sagt sie schlagen nonsurgical Fürsorge für schmerzhafte Bedingung, dass oft begleitet alternde
    Von Amanda Gardner
    HealthDay Reporter
     
    MITTWOCH, 20. Februar (HealthDay News) - Die größte Studie ihrer Art dem Schluss, dass die Operation ist besser als nonsurgical Behandlungen für Stenosen, einer schmerzhaften Verengung der Wirbelsäule, ergibt sich aus dem normalen Verschlechterung begleitet das Altern.

    Leute, die einen Betrieb zeigte mehr Verbesserung der Schmerzen, Funktion, Zufriedenheit und Selbst-Fortschritte bewertet als jene, erhielt den typischen, nonsurgical Pflege.

    Aber die Verfahren sollte nicht überstrapaziert werden, warnten die Autoren der Studie, die im Februar 21 Ausgabe des New England Journal of Medicine.

    "Wir wollen nicht, dass Menschen zu vermuten, dass dies funktioniert, weil alle Wirbelsäulenchirurgie ist gut", sagte Studie Autor Dr. James Weinstein, Vorsitzender der Abteilung für Orthopädie am Dartmouth Medical School, im Libanon, NH "Diese Menschen hatten alle sehr besondere physische Befunde und diagnostischen Kriterien. In diesen besonderen Fällen ist dies eine gute Bedienung. Dies ist keine Rückenschmerzen Vorgang. "

    Obwohl Chirurgie zur Korrektur der Bedingung ist weit verbreitet, vor allem bei Personen im Alter von 65, Weinstein stellte fest, es gab nur wenig objektive Erkenntnisse über die Wirksamkeit eines solchen Verfahrens.

    "Studien wurden nicht in einer Weise geschehen, könnte verallgemeinerbare oder verwendbar für den Rest des Landes", sagte Weinstein.

    Die Studie umfasste zwei Gruppen von Patienten: 289, wurden randomisiert und erhielten Chirurgie oder gewöhnlichen nonsurgical Versorgung (Physikalische Therapie, Ausbildung oder Beratung mit hausgemachten Ausübung Anweisung, und nicht-steroidale entzündungshemmende Medikamente, wenn angegeben), 365, und wollte nicht randomisiert werden und so wurden zu einer "beobachtenden"-Gruppe. Insgesamt 13 Kliniken in 11 Staaten beteiligt waren.

    Alle Teilnehmer hatten mindestens 12 Wochen Symptome von Stenosen, ohne spondyloisthesis (wenn ein Wirbel im unteren Teil der Wirbelsäule rutscht), bestätigt durch die Bildgebung.

    Nach zwei Jahren, zwei Drittel der Patienten, war zufällig zugeordnet Operation unterzogen hatte tatsächlich Chirurgie, während 43 Prozent derjenigen, die sich an der nonsurgical Gruppe hatte auch Operation unterzogen.

    Chirurgie war doppelt so wirksam wie nonsurgical Behandlung bei der Behandlung Symptome und die Verbesserung der tatsächlichen Funktion. Einige Verbesserungen wurden bereits sechs Wochen nach der Operation und erreichte ihren Höhepunkt auf sechs Monate und Weiterbildung für zwei Jahre.

    "Ich hatte gehofft, als Chirurg der Wirbelsäule, dass es wirklich funktioniert, und wir fanden, sie habe", sagte Weinstein. "Es sieht so aus, dass unsere Ergebnisse der Operation ist besser als nicht-Chirurgie."

    "Die Leute, erhielt nonsurgical Pflege haben ein wenig besser, aber nicht sehr. Sie so ziemlich die gleichen geblieben", sagte Weinstein. "Operativen Patienten bekommen viel besser, vergleichsweise."

    Aber es ist ein Argument für beide Ansätze. "Eine Sache habe ich gelernt, ist es nach wie vor eine Wahl," sagte Weinstein. "Niemand hat sich verschlechtert, mit oder ohne Operation."

    Ein weiterer Experte Beifall der Forschung.

    "Diese Studie bestätigt, was Chirurgen gefühlt haben alle zusammen", sagte Dr. Mark D. Rahm, Assistant Professor für Chirurgie an der Texas A & M Health Science Center College of Medicine. "Er weist darauf hin, dass die Menschen, sind symptomatisch genug zu wollen Operation kann ein gutes Gefühl über die Tatsache, dass es wahrscheinlich der Verbesserung ihrer allgemeinen Zustand."